.

.

Donnerstag, 6. Dezember 2012

Samiklaus (Nikolaus )

Es Nachtet scho und schnielet,
du liebi Ziet ganz grüsli
dr Klaus leit etz sin Mantel ah und bschlüsst gad no sis Hüsli.
 
Er holt der Schlitte usem Schopf , spannet ds Eseli ah,
ladet Säck und Fitze  uf , wo er fürd Kind mues ha.
Hüüüü Trämpeli es isch Ziet,
 der Weg ins Städtli isch no wiet.
 
Wie  sind die Säck so dick und schwer,
wer überkund echt d Fitze wer???
dr Klaus weis alles ganz genau
drum Kinde bitte folgend au.
 
Nikolaus

Euch allen einen schönen Nikolaustag.
Ich hoffe ihr wart alle schön artig, so dass ich euch weiterhin lesen darf. Ich habe ja mein Sprüchlein ganz artig gelernt falls ich doch noch einen sehen sollte???werd ich es berichten , wohne  ja direkt am Waldesrand 
seid lieb gegrüsst von Marlies
 

Keine Kommentare: